14 september

Hejhej!

I fredags vid sex gick jag och Fille till mormor och morfar för att låna hundarna och gå en promenad. Vi gick ungefär en timme :) Sen kollade vi film, den nyaste "Batman" som inte kommit ut på bio än. Den var helt okej men inte mycket bättre än så faktiskt.

Igår sov jag ut till 11.30 och det var så skönt! :D Sen gick jag till i-p och kollade på damlaget som hade match. Jag träffade Cajsa som jag inte träffat på länge! Det var trevligt! När matchen var slut gick jag hem och gjorde mig i ordning sen vidare till Fille. Jag,Filip och David åt middag tillsammans sen kollade vi på "Apocalypto". Vid halv nio gick jag och mötte Jimmy och bröderna Carlings. Jag hade en trevlig kväll med grabbarna. Vi satt och snackade hela kvällen om allt möjligt, kulkul. Jag kom hem 03.20 och slocknade direkt.

Idag hade jag ställt klockan på 10.00 eftersom jag varit snäll och lovat mamma att åka med henne och handla 11.00. Fastän jag vaknade med världens huvudvärk (hade ingen mjölk hemma igår,jag som alltid dricker det innan jag somnar när jag druckit alkohol) tog jag mig upp. Väl hemma igen somnade jag och sov flera timmar. Nu har jag ätit tacos, mums :D och ska kolla på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0