18 september

Hejsan!

Idag var det segt i skolan..Hade två och en halv timmas hål och slutade 15.50 + att jag hade magknip eller nåt liknande. När jag kom hem somnade och blev sen väckt på helt fel sätt av mamma. Hon skrek - Celina nu har du sovit för länge, gå upp så att du kan somna sen ikväll! Jag hatar att bli väckt så..man ska bli väckt snällt av en len röst och en hand som skakar en lite på axeln. Nej så när jag vaknade var jag på dåligt humör och röt åt både mamma och pappa innan jag "flydde" ut. Gick och köpte godis sen ringde pappa och frågade om jag ville komma hem till Elene och kolla Modo-Linköping och så vart det. Trevligt, trevligt :)

Idag är det två veckor tills JAG fyller 18år! :D

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0