21 september

Hej!

Min helg har varit väldigt,väldigt bra! Maten på "Rhodos" var mycket god och mycket mat fick man också. Efter det träffade jag Miche och Belle och tillbringade resten av kvällen med dom. Jag sov ut ordentligt igår sen följde jag med mamma och pappa ut i skogen för att plocka svamp. Det var faktiskt mysigt och rätt kul :) Vi hittade en del höstkantareller och taggsvamp. På kvällen var det ju lagfest hos Kicki i Södertälje som gällde. Fan va trevligt jag hade! Vi spelade in egen text till vår egna intro-låt som hennes pojkvän gjort till oss, den kommer bli grym när den är klar! :D

Idag sov jag också ut..man måste ju passa på när man kan! Sen har jag slappat med en kompis hela dagen och ikväll mellan 18-20 tränade jag och Sarah tillsammans med 94tjejerna (D3 laget).

Nu är jag sugen på att kolla på en bra film. Jag har studiedag imorn och har tänkt spendera lite tid med mormor, morfar och Harry på dagen :)  På kvällen har vi vår sista träningsmatch mot Råsunda ett div1 lag, det blir spännande! Seriepremiären är bara en vecka bort nu..Det ska bli så kul :D

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Louise

hur gick råsunda matchen? känner en som spelar där :)

2008-09-22 @ 23:00:53
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0