23 september

Hola amigos!

Måste ju träna upp spanskan lite eftersom jag åker om typ 17 dagar :D

Jag cyklade till mormor och morfar vid 12 tiden igår. Då skulle Harry precis få lunch och när han var klar åt jag mormor och morfar lunch. Vid halv två gick jag och mormor ut med Harry i vagnen för att han skulle somna..när vi gått en stund var han fortfarande vaken så jag erbjöd mig att fortsätta ensam så kunde mormor gå hem och vila. Jag gick vidare och började sjunga "När trollmor har lagt sina elva små trollen...." för honom och tillslut somnade han :) Det kändes lite konstigt att gå med en barnvagn och byggarbetarna vid Björkesta gav mig lite blickar :P Kanske ska ha en skylt nästa gång där det står "min kusin" på haha..När jag kom hem sen vilade jag nån timme och pluggade lite psykologi innan samlingen.
 
Morfar och Harry <3

Vi mötte ju Råsunda och första perioden var vi inte riktigt med utan släppte in 3 mål..Andra perioden slutade 0-0 och vi spelade riktigt bra mot dom. Tredje perioden var lika bra men vi bjöd på en mål i slutet, lite synd men det är sånt som kan hända. Jag är iaf mycket nöjd med andra och trejde perioden  även om det inte gick så bra för min del.

Juste en sak som jag inte får glömma att berätta..Ni vet Daniel som var med i gamla Idol juryn, han var med i ledar-teamet för Råsunda! :O Jag blev chockad men sen fick jag höra att han alltid varit väldigt sportintresserad..Tycker det var lite coolt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0