28 september

Hej allesammans!

Även om jag somnade förbannad och ledsen igår så vaknar jag ändå med ett topphumör idag! Inget eller ingen kan förstöra den här dagen för mig :) Nu håller mamma på och bakar goda kakor till på torsdag och det luktar underbart..12,45 ska jag,mamma,pappa,mormor och kanske morfar åka till Jeanette,Dennis och Harry och hälsa på :D Dom har flyttat till ett hus mellan Strängnäs och Eskilstuna så det ska bli kul att se hur dom har det!

Sen gott folk är det höjdounkten som jag har längtar så länge efter, SERIEPREMIÄREN mot Onyx 18.00 i Björkesta hallen!!!! Det ska bli grymt kul, synd bara att vår intro-låt inte hunnit bli klar än.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0