29 september

Hej!

Idag var det plojfoto i skolan med klassen för att vi går i trean och tar studenten nästa år!!! Synd bara att man går i en sån tråkig klass där vissa inte kan ställa upp en dag för klassen och klä ut sig till vad fan som helst...Visst vi hade ett tema Seriefigurer/kändisar men jag följde inte det eftersom jag inte hunnit fixa kläder under helgen så jag gick dit som innebandyspelare, så enkelt kan väl alla lösa det!? Men nej tydligen inte..

Det vart iaf ett kort på mig,Alexandra (som var emo),tjejerna från Strängnäs och Ibrahim :) Efter fotograferingen var det prövning av studentmössa å grejer. Jag blev nöjd med min mössa och så får jag med ett champangeglas också som det står mitt namn på!

Efter skolan pluggade jag lite Naturkunskap innan jag somnade för att sen dra på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0