6 september

Hejhej!

Jag följde inte med och hejade på min morfar och moster idag. Morfar hade sagt fel dom skulle inte tävla i Norrköping utan längre bort, två timmar bort. Men det var nog lika bra att jag blev hemma idag..det har ju regnat nonstop hela dagen! + att det kommer fler gånger :)

Jag tog mig ut på en liten promenad trots regnet. Sen har jag mest slappat, sånt väder som sagt. Ikväll ska jag på bio med kusin Filip :) Jag tror det blir Love guru, den verkar rolig! Jag pratar med Joel på msn..dom har inte regn. Funderar på att flytta dit nu när äckelmyggen verkar ha flyttat hit dessutom :P


Saknar er killar, vi hade ju kul ihop! :)

Idag är en typisk dag då man vill ha pojkvän! Någon självklar att krypa ner under ett täcke med och kolla en bra film tillsammans med. Somna i en famn var längesen man gjorde. Men nej, det får man göra själv eller i kvinnligt sällskap nu för tiden. Inte helt fel det heller men absolut inte samma sak. Lika bra att jag erkänner, jag saknar att ha ett förhållande mer och mer för varje dag som går!





Hittade en bild som jag tyckte var jättefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0