8 september

Hejsan!

Igår hade vi borta match mot Vendelsö. Vendelsö är en div 1 lag och vi spelade riktigt jämnt dom första två perioderna! Efter andra perioden stod det 2-1 till Vendelsö och målet gjordes av Emmelie. Tredje perioden gick inte alls lika bra och vi släppte in mål efter mål..Vi blev trötta helt enkelt (vi hade bara tio utespelare). Matchen slutade 8-1.

Efter matchen tog jag det bara lugnt hemma. Satt vid datorn lite sen kollade jag på en av mina sex nya filmer "Runaway bride" med Julia Roberts :) Har sett den förut och tycker att den är jättebra!

Idag vaknade jag pigg och glad för första gången sen skolan började, det kändes bra. Vi hade Webdesign på morgonen och det gillar jag. Sen hade vi två ekonomi lektioner som innehöll två mindre muntiliga grupp redovisningar som gick rätt bra faktiskt :)

Ikväll är det träning också..dags att vi börjar planera inför helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0