9 september

Hejhej!

Träningen gick bra igår fast man var rätt trött i kroppen efter söndagsmatchen. Sen är det jättedålig luft i Björkestahallen nu också efter att dom byggt upp den där väggen så det blev jobbigt att andas. Efter träningen tog jag det lugnt. Kollade reprisavsnitt av Paradise hotel som jag följt ett tag nu..vet inte varför egentligen, i brist på annat antar jag! Sen kröp jag ner i min sköna säng och kollade på "Den där Mary" som det var längesen jag såg.

I skolan idag på ekonomilektionen fick vi lyssna på en föreläsning om UF. Det var tre "ungdomar" som pratade och det var väldigt intressant :) Vi pratade med tjejen (som vunnit EM i UF) och frågade vad hon tyckte om vår idé och hon tyckte den var super. Det var en lättnad hehe.

Slutade redan 13.50 idag så kom hem tidigt. Jag ska lägga mig och vila en stund nu sen äta och så funderar jag på att gå ut med hundarna senare, men får se.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0