Måndag

Godkväll!

Skoldagen flöt på rätt bra och vi gjorde inget som var speciellt ansträngande. När jag kom hem 15.30 somnade jag ett tag..Sen cyklade jag till mormor och morfar en stund :) Tränat har jag gjort ikväll också och det gick väl okej, kändes lite ofokuserat. Johan vår ena tränare delade ut en varsit litet kort till oss i laget. På det kortet stod det en massa positiva saker som laget hade skrivit ner. Det är verkligen något jag kommer ta fram och titta på när jag har en dålig dag!

Imorn har jag en lektion mellan 8,30-9.45 sen ett hål ända till 12.40 för vår svenska lektion är inställd.....kul, noot! =( Aja jag ska sätta mig i en datorsal och göra en marknadsföringsuppgift och läsa på lite till religionredovisningen på onsdag.

Min kära mormor fyller år imorgon också så självklart ska vi dit och fira henne också! :D Jag har utan tvekan världens bästa mormor och imorn är det hennes egen dag, jag hoppas den blir perfekt! <3

Godnatt gott folk!



Här firar vi mormors 60års dag för två år sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0