Missa inte seriepremiären!

Träningen gick bra..Vi tränade en del frislag,powerplay m.m. Beskedet jag fick var ett glatt sådant :)  Jag ska nämligen fortsätta vara lagkapten den här säsongen! Kulkul :D

Som jag sagt har vi seriepremiär på söndag kl 18.00 mot Onyx, det ska bli väldigt spännande men framför allt roligt som fan!!!

På fredag fyller min älskade pappa 47år så då ska vi (jag,mamm,pappa) åka till Heron City och äta och gå på bio, kommer bli toppen tror jag! <3

Jag var inne på facebook vilket inte händer speciellt ofta. Men då fick jag se att Dennis (Harrys pappa) lagt upp massa nya bilder på Harry ute på gården där dom bor nu :) Gissa vem som genast sparade bilderna på sin dator!? hehe.



Jag kommer aldrig tröttna på att lägga upp bilder på den här gullungen...

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hehe okej :)



Naej jobbade hela kvällen igår.

Idag är det rätt lugnt faktiskt :)

2008-09-25 @ 10:15:06
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0