Onsdag

Idag vart det en lång onsdag, 8,30 - 15,45. Psykologiprovet gick lysande, jag tror att jag kan ha alla rätt :D Det kändes riktigt bra faktiskt..Det var första lektionen också så dagen började bra. När vi sen hade religion dämpades mitt humör en aning när jag fick se planeringen för året. Det var rätt många stora muntligaredovisningar...men det är väl bara att bita ihop. Hon är snäll och låter oss göra i mindre grupper om man vill det, till och med 2-3 stycken bara.

När man entligen skulle få komma hem stannade tåget mitt ute i ingenstans...Vi kom till Nykvarn 17.15 istället för 16.35 så det blev ingen solning för min del idag.  Nu är det snart träning och då väntar ett rätt stort besked, om jag ska vara ärlig är jag lite nervös!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0