Söndag

Det blev vinst mot Onyx med 4-3 men jag är inte alls nöjd tråkigt nog...Det kändes inte alls bra för min del och laget i helhet var väl inte så bra fast ibland såg det strålande ut. Nej det vart inte alls som jag tänkt mig, fan jag som sett fram emot det....Men men det kommer fler matcher!

Ute hos Jeanette, Dennis och Harry var det jättefint och trevligt hade vi det också! :) Vi kollade runt i huset, fikade och så blev det såklart en del lek med Harry för min del.

Nu måste jag bli lite sentimental här..men det är bara för att jag inte kunnat prata av mig med någon efter händelsen som gjort mig besviken och ledsen.
Jag blir så ledsen när du gör såhär..det sårar något oerhört. Det värsta är nog att du inte ens märker när du gör det utan man måste påpeka det i efterhand..och gör man det så hjälper det tydligen inte heller ? Nej jag vet inte vad jag ska säga, det är tråkigt är det. Jag tänker att jag ska skita i det men det går inte, igår slutade det med tårar...det känns så fel för vi ska inte såra varandra, vi ska stötta och alltid finnas till hands för varandra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0