Tisdag

Jag blev hemma från skolan idag..Känns lite kasst men kom inte hem från matchen förens halv tolv igår så jag orkade verkligen inte kliva upp halv sju imorse =/ Istället sov jag till halv tolv. Jag satt mig ute i solen en stund och läste psykologi som jag gjort så gått som hela dagen.

Min mamma ringde mig från jobbet och frågade om jag kunde tänka mig att laga middag idag. Visst gjorde jag det, Fajitas blev det! Inte dåligt inte ;) Och det blev faktiskt jättegott..Jag och Daniel brukade laga det ibland så det var inget nytt för mig.

Nej nu måste jag plugga vidare, vill göra bra ifrån mig imorn på provet!


Harry, jag är så glad att du är min lilla kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0