Torsdag

Veckorna går sjukt fort och det är redan torsdag! Imorn är det fredag och helg :) Var i skolan men gick bara på dom två första lektionerna, Psykologin och Naturkunskapen. Sen hade jag två timmars hål och mådde inte så bra så jag åkte hem med 13.19 tåget. Hemma läste i min bok som är suverän sen somnade jag i lite mer än en timme..Sen tog jag mig i kragen och dammade och damsög mitt rum, det är inte så hemskt som jag alltid tänker mig innan jag kommer igång. Vid sex cyklade jag till mormor och morfar som passade Harry, varje torsdag ett tag framöver kommer det vara så :) Jag lånade hundarna och gick en timmes promenad..mycket skönt.

Morfar berättade att han och min moster ska tväla med hundarna på lördag i Norrköping och gissa vem som troligen ska följa med och heja?! Det skulle vara kul om det nu blir så.

 Mormor & morfars hundar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0