Torsdag

Spanien resan är nu bokad fast det är inte klart vilket hotell vi ska bo på, det ska vår lärare boka. Jag hoppas det blir ett All inclusive hotell så vi slipper tänka på matbiten så mycket och sen är det praktiskt på andra sätt också såklart..hehe.

Idag i skolan satt jag,Alexandra,Markne,Calle och Niclas och pratade en massa på en av våra raster och då lyckas vi göra bort oss rejält..och då menar jag rejält! Det var så pinsamt..

För övrigt så trivs jag väldigt bra i skolan just nu. Jag har kul med folket i klassen och ämnena den här terminen verkar lovande :) Fast det är rätt tråkigt att vara äldst samtidigt som det är skönt att slippa många av treorna som gick på skolan.

Nu ska jag kolla Idol sen Paradise hotel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0