Tycker om min släkt!

Efter skolan pluggade jag en stund. Sen sov jag som vanligt en liten stund innan det blev dags att fira mormor. Där var min moster,Harry,Dennis,Uffe(mormors bror), Leffe och Carita. Vi fikade och hade det så trevligt så :) Tyvärr så dog min kamera efter första kortet...

Pappa var iväg och handlade idag på dagen. Han kom hem med en present till mig :P En spray som tar bort fotsvettlukten i skor haha...Den ska jag ha till mina innebandyskor som jag erkänner att de inte luktar gott alls ;)

Jag har gjort klart en del marknadsföringsuppgifter idag...känns skönt nu när man fått undan lite! Imorn slutar jag 10,30 igen, men det gör ju inget :D

Jag vill tillbaks nu, nu med en gång!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0