1 april

Hejhej!

Vi vann kvalmatchen mot Farsta  med 7-4 så nästa säsong kommer vi att spela i div 1 !!! :D Det var en ganska spännande match och på läktaren trängdes ca 400 personer, riktigt kul!

Efter matchen var vi kvar en stund och firade laget,tränarna och nära och kära :)


Igår var vi lediga från skolan och jag och Douglas skulle passa Harry. Tyvärr blev han sjuk på måndagen så jag och Douglas tog istället en rejäl sovmorgon, kollade 16 Blocks, gick en promenad, pluggade och kollade lite tv.

Idag är det första april, lurarnas dag ;) Jag har faktiskt knappt blivit lurad..lite smått nu ikväll då laget + tränarna + funktionärer åt middag tillsammans på Rhodos. För övrigt har jag haft en ganska dålig dag. Inte varit på speciellt bra humör efter att ha sovit max 4 timmar inatt. Men sov flera timmar efter skolan så lagom till middagen var jag pigg och glad!

Nu ska jag plugga lite natur innan jag lägger mig, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0