10 april Glad påsk!

Hejhej!

Igår var jag duktig och grundstädade mitt rum. Alltså plockade undan, dammade, damsög och bäddade rent :) Sen kom Douglas hit. Vi kollade på "We own the night"som var riktigt bra. Sen gick vi till mormor och morfar och fikade och kollade på Marlie och jag :) Vi skulle egentligen sett den på Heron City men morfar mådde inte så bra så vi kollade hos dom istället, det var jättetrevligt!

Idag har vi varit hos kusin Filip :) Vi spelade Giutar Hero, pingis och sen spelade Fille lite gitarr och sjöng för mig och Douglas. Han är verkligen duktig! :D

Jag kom precis hem. Ikväll ska jag ha myskväll med mamma, pappa jobbar. Och nu är det ju påskhelgen så imorgon ska vi till mormor och morfar. Mammas syskon kommer också dit såklart, det ser jag fram emot. Sen på söndag smäller det! Inte för mig men för min kära kusin Elene som fyller 18år!!! :D Så då ska vi självklart dit och fira henne.



Grannpojken Max kom förbi igår som påskkärring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0