13 april

Det blev ingen promenad med Filip istället satt vi en stund på hans balkong i solen och sen körde vi Guitar Hero som vanligt :D

Vid sex kom vi hem till födelsedagsbarnet där resten av släkten på pappas sida var förutom kusin Riccard, men det är ju inget ovanligt..tyvärr. Vi fikade och diskuterade husvagnar :P Efter det tog jag åtta tåget till Douglas :) Vi kollade på hockey sen kollade vi på film, "Walk the line".

Idag har vi varit hurtiga och gått en lååång promenad, jag Douglas och hunden Ragge. Det var skönt och en glass blev det på vägen också! Inte dåligt inte. Nu ska vi plugga lite innan vi kollar Ballar av stål. Imorn bär det av till Nykvarn igen.

Idag fyller den bästa tränaren, the one and only om du frågar mig år! Det är nämligen min tränare Lars Dahlström som fyller 40år!  :D Ett stort grattis till dig på födelsedagen.



Det är ju min goda vän Sarahs pappa, bara så ni vet ;)

Grattis älskling på namnsdagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0