15 april

Hejhej!


Igår var det exakt en månad kvar tills vi åker till Magaluf!! :D Det ska bli så roligt!

Jag och Douglas gick en lång promed på två t immar med mormor och morfars hundar. Sen kollade vi lite fotboll med mamma och pappa innan vi la oss och började kolla Band of brothers.

Idag var jag,Douglas,Sarah och Emmelie och fikade på Video in. Vi var ju tvugna att testa det och jag tycker faktiskt det var bra, god chokladboll åt jag. Nu är vi hemma hos Fille. Har kört lite Guitar  Hero och nu lagas det middag...trevligt trevligt.

Senare ska jag med Douglas hem. Det blir hockey inatt och så ska jag plugga lite samtidigt tänkte jag. Lovet börjar lida  mot sitt slut och jag har lite att göra klart innan dess,men det ska nog gå bra.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0