18 april

Hejhej!

Igår tog jag och Douglas med oss Harry till en lekpark. Det var mysigt! :) Harry var på jättebra humör och det var kul att se Harry bli mindre och mindre blyg mot Douglas! Vi lekte i sandlådan, gungade, åkte rushbana och red trähäst.

På kvällen gick vi en promenad med Filip sen följde vi med honom hem. Vi drack några öl, kollade Talang och körde Guitar Hero. Vid elva gick vi hem och somnade tidigt.

Idag åkte vi hem till Douglas och ikväll ska vi umgås med lite vänner här hemma hos Douglas :) Det blir jag och några killar men jag hoppas även att Madde tittar förbi lite senare. Ha en bra kväll!

Igår var det min mormor och morfars bröllopsdag. Dom har varit gifta i 44år, det är länge! :)


Mormor och morfar, ni betyder väldigt mycket för mig...jag älskar er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0