19 april

Hejsan!

Kvällen igår blev väldigt lyckad efter en ganska seg start. Det tog några timmar innan vi ens visste om det skulle bli något :P Men vid ca halv nio kom Sebbe, Chris och Mackan hit till Douglas. Efter nån timme gick jag och mötte Madde och vi träffade Rasmus lite snabbt. Sen bar det av hem till Emil. När jag och Madde kom dit var Douglas och killarna redan där och Rasmus och dom med. Jag hade väldigt roligt hos Emil, en lyckad kväll som sagt! :)

Idag har det varit och är fortfarande en vanlig slappsöndag och jag njuter av varenda sekund! ;) Imorn börjar skolan och det ser jag inte alls fram emot.

Grattis faster Carita på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0