21 april

Godmorgon!

Igår gick jag en lång kvällspromenad med Filip och tre hundar :) Vi gick i en och en halv  timme tror jag, väldigt skönt!

Idag var det väldigt nära att jag tog en timmes sovmorgon. Men så tänkte jag en gång till och kom på att vi skulle redovisa ett grupparbete idag på första lektionen så jag kom fram till att jag inte skulle förstöra för resten av gruppen och åkte in med det tidiga tåget (som knappt kom på för att det var så mycket folk och ett  halvt tåg!!!!! så jävla dåligt). Men nu när jag sitter i klassrummet märker jag att det bara är jag här från min grupp, tack för den! =( Jag hade också velat sova längre..... 

Efter skolan ska jag följa med hem till Douglas :)

Ha en bra dag och grattis Patrik Lindskog på 19års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0