24 april

Hejhej!

Igår var jag och Douglas förbi hos Filip en stund. Vi satt ute på hans balkong i solen och pratade om imorn då vi ska fira Filip :) Sen gick vi hem och sov två timmar innan vi gick och kollade när Filip repade. Efter det gjorde vi inte så mycket, vi åt hemagjord pizza, kollade tv och sen Band of Brothers.

Idag är det fredag igen! =) Jag har precis skrivit ett filosofiprov och det gick bra. Nu har jag en lektion till som jag ska gå på sen ska jag hem och plugga. Vet inte om jag ska göra något med tjejerna ikväll, ska kolla med dom :)

Igår var det exakt tre veckor tills vi åker till Magaluf och idag är det 42 dagar tills STUDENTEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0