27 april

Fotbollen i lördags var riktigt kul! Vi körde tre matcher så att alla fick spela med alla...jag slutade på en vinst och två förluster. Vid fem kom vi till Leffe och Carita. Där var en stor del av släkten :) Dock var det bara jag och Filip av alla kusiner, men men. Vi fikade, körde Guitar Hero, drack, spelade nere i källaren och många timmar senare vid elva rörde jag och Douglas oss upp till Sandtorp. Vi skulle hem till Jessica som hade fest och där hade jag väldigt kul! =) Johan, Niclas, Micke, Erik och Simon var där plus lite annat blandat folk. Träffade Andreas Andersson vilket var på tiden, har inte träffats på evigheter! Nej ytterligare en lyckad kväll som var mysig då vi mest satt ute på altanen vid elden och värmde oss och pratade =)

Igår åt jag och Douglas frukost på min balkong i solen. Sen solade vi lite till och vid fyra tog vi tåget hem till honom :)

Jag älskar dig Douglas, 5 månader idag! <3



You're one in a million
Yeah, that's what you are
You're one in a million, babe
You are a shooting star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0