28 april

Grattis Linn på 19års dagen!!!

Idag redovisade vi vårat grupparbete på webdesignen och sen började jag på den sista uppgiften, att göra en egen hemsida. Jag tog mallen från en gammal och kom en bit på vägen, skönt! UF lektionen idag var inte rolig. Snart ska allt vara klart...och vi har mycket att göra. Jag hatar UF och jag råder alla till att inte starta UF i skolan, största misstaget du kan göra!

Efter skolan idag sov jag en stund. Det kommer jag snart inte behöva skriva längre för så är det alltid. Efter det pratade jag i nästan en timme med min kära vän Lisa i telefonen, inte helt fel inte. Lisa är bra, henne tycker jag mycket om! <3 Efter det satte jag igång med första filosofiuppsatsen och blev klar för ett tag sen. Jag är ganska nöjd med resultatet också men är mest glad bara att ha fått den gjord. En liten uppsats kvar sen är den kursen klar :D

Nu sitter jag och kollar på lite studentklänningar. Jag och mamma ska till Sthlm på lördag men hittar jag ingen då får det blir till att beställa!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker om dig med!! PUSSS

2009-04-29 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0