29 april

Hejhej!

Denna skoldag har varit väldigt bra och viktig för mig..jag fick bevisat för mig att alla dessa timmar man lägger ner på skoluppgifter resulterar till någon bra. Det gör att man får kraft till ytterligare några uppgifter! :)

Jag hade tre lektioner idag, filosofi, rättskunskap och naturkunskap.
Det börjar med att jag får tillbaks mitt filosofiprov och det fick jag MVG på. Sen hade jag rättskunskap och där får jag tillbaks ett läxförhör som jag fick 20/20 :) Sista lektionen var naturskunskap och där håller vi på med människorkroppen. Vi ska arbeta med fem eller om det är sex olika häften i egen takt och det är det sista vi gör innan studenten. Jag fick tillbaks två häften idag och gissa vad, jag fick MVG på båda!! :D Jag är inne i någon jättebra fas nu och det glädjer mig. Det glädjer mig att jag ger skolan så mycket tid som jag gör nu för det lönar sig verkligen. Det är värt det eftersom att om en dryg månad är skolan helt slut för en lång tid framöver!

Nu ska jag försöka skriva den sista filosofiuppsatsen och senare ikväll ska jag,Emmelie och Malin träna innebandy med mammorna ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0