3 april

Grattis kusin Annemie på 22års dagen!
Hoppas din dag blir toppen :)

Det är fredag idag och ännu en dag skiner solen. Efter skolan ska jag hem och sola på vår balkong en stund. Ikväll har jag möte med mina tränare om den kommande säsongen och så kommer vi nog prata en del om säsongen som varit också, som inte varit min bästa direkt. Men men.

Sen efter det ska jag på bio med Douglas och två kompisar :) Det ska bli kul!

Imorgon är det avslutningsfest för dam-och herrlaget. Vi har hyrt en lokal och så ska vi äta någon form av kallbuffé. Tror det kan bli roligt! Tema är det som gäller också, tjejer rött och killar grönt...spännande att se vad folk tar på sig!

Ha en bra helg!


Vänner & lagkamrater :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAJJJJJJTA TUTTAR celle!11111

2009-04-03 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0