30 april

Godmorgon!

Fattar inte hur det går till men jag vaknade nio idag...samma sak som förra lördagen, förstår inte vad som är fel på mig :P Men men, idag är det ju Valborg! :) Det första jag kommer att tänka på när någon säger Valborg är när man var yngre och var tvungen att smygdricka på denna dag. Allt var så hemligt och man tisslade och tasslade haha.

Idag behövs inte det som tur är. Om några timmar åker jag till Mariefre, hem till Douglas :) Till honom kommer senare även kompisar till oss båda och vi ska alla grilla och ha det mysigt tillsammans. Det ska bli kul! Vädret är ju på topp också vilket är viktigt så man kan sitta ute i solen :)

Juste får inte glömma att säga, 2 veckor till Magaluf!!!! :D

Jag tror att denna Valborg kommer att bli kanonbra!


jag är så kär <3


Ha en bra Valborg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0