6 april

Godmorgon!

I fredags var jag på bio med Douglas, Chris, Hellan och VK. Vi såg den nys Kenny Starfighter filmen :) Den var inte direkt en av de bästa filmerna jag sett men några gånger skrattade man såklart. Killarna däremot verkade gilla den!
Efter bion följde jag med Douglas hem.

I lördags var det jättefint väder! Jag och Douglas åt frukost ute i solen och sen spelade vi innebandy på gräsmattan. Det var kul :D Sen skulle jag ta 14.30 tåget hem men när jag sitter på station ropas det ut att det inte går några tåg på hela helgen. Så pappa fick komma och hämta mig :P

Vid fyra kom jag till Johanna i laget där vi skulle föra lite innan avslutningsfesten. Det var jag, Johanna, Sarah,Lisa,Emeliei,Ina,Kim,Maja och Matilda :) Sen tog vi bussen in till Södertälje och mötte upp resten av laget, tränarna och några få från herrlaget i lokalen som vi hyrt :) Vi åt lite middag, det delades ut priser och sen satt man mest och pratade. Jag hade bestämt mig för att inte gå ut så jag, Ina och Kim tog elva bussen hem....Sen somnade jag gott.

Men vid ett åkte jag till Douglas. Vi gick en promenad, kollade film, pluggade och kollade tv. En riktigt skön söndag!


Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0