8 april

Hejhej!

Kvällen igår blev riktigt, riktigt lyckad! Vi började ju hos Hellan där det var lugnt och bra musik spelades. Sen tog vi tåget till Nykvarn, mötte Bill och så gick vi och käkade på Goggos...det var underbart gott vill jag lova! Sen gick vi förbi hemma hos mig en snabbis för att sen ta 22.00 bussen in till Södertälje. På bussen mötte vi Emmelie också :D Så var det även några andra töntar bakom oss som tjaffsade lite..inget allvarligt det var mest kul faktiskt!

När vi kom till Stanleys fick vi köa ca en halvtimme så vi var inne vid elva. Där inne träffade vi Sarah och Lisa som såkart var väldigt glada :) Jag hade verkligen skitkul igår. Vi dansade en hel del till musiken som jag tycker var riktigt bra! Lite kul var det också att två personer kommer fram till mig och kramar om mig och börjar prata precis som att vi känner varandra, vilket vi inte gör. Jag blev väldigt förvånad men spelade bara med hehe.

Nej en riktigt rolig kväll var det..en av dom bästa faktiskt! Somnade det gjorde jag brevid Douglas i Mariefred och kom vi upp till skolan idag? Nej :P Men nu har vi iaf påsklov, så himla skönt !

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: alexandra

uppdatera med bilder då=))

2009-04-10 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0