Långfredagen

Ikväll har jag rensat lite i min garderob samtidigt som jag och mamma kollat på American History X :) Jag tycker att den är skitbra och att Edward Norton spelar Derek riktigt bra! Det är en väldigt gripande film som får en att tänka till både en och två gånger.

   

Jag ser fram emot imorn. Att träffa släkten är något jag tycker mycket om, dom betyder mycket! Men när jag vaknar ska jag ut och springa en sväng. Vi har ledigt från innebandyn till 4 maj. Jag tycker det är jätteskönt men då måste man iofs hålla sig i form på egen hand. Nej men jag känner verkligen att jag måste få sakna innebandyn och hitta glädjen igen. Det har varit ett tungt år för min del...

Nej dags att sova!
Natti natti


Mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0