Lördag

Hejsan!

Det har varit en trevlig dag. Först det lilla firandet av Max, sen påskmiddagen med släkten på mammas sida hos mormor och morfar och sen hann jag även med några timmar med pappas släkt hos Leffe och Carita :) Nu är jag hemma, ensam. Inte så kul men min ork tog slut. Har haft en jätterolig dag men något har inte kännts rätt och det konstiga är att jag inte kan sätta fingret på vad. Känner mig lite nere faktiskt....Men ska sätta på en film att somna till och hoppas på att det känns bättre imorn.





Harry pratar på för fullt nu och kan nästan allas namn :) Det är mammas som är lite svårt. Han har verkligen gjort stora framsteg sen vi sågs sist! Min älskade kusin du är en riktig glädjespridare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0