Måndag

Hola!

Tänkte att eftersom jag pluggat spansk kultur i över två timmar nu så passade det bra med lite spanska där i början...Skriver på en uppsats som ska var sex sidor och ska handla om något som har med spanien att göra, inte så roligt. Och när jag blir klar med den här uppsatsen ska jag ge mig på en av de två filosofiuppsatserna som vi har fått =(. Fattar inte hur han kan ge ut en ny uppsats innan inlämningsdatumet för den förra varit, skumt det där.

Men jag ska inte klaga...för den här veckan går vi bara mån-ons vilket är skönt. Fast jag hade iofs behövt dom där två dagarna i skolan, faktiskt. Men jag ser fram emot Valborg på torsdag, det ska bli väldans kul! Får hoppas på att vädret inte sviker oss då bara.

Nej dags att återvända till skrivandet, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0