Mys!

För lite mer än en timme sen kom jag hem från Lisa. Jag,Sarah och Lisa satt med filtar, läsk,vindruvor,popcorn och kakor ute på verandan i tre timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var gamla minnen, framtiden, Alanya resan, killar ja mycket hann vi med...Det var så mysigt och trevligt! :) Synd att Emmelie inte kunde komma...

Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film och somna gott!
Natti natti

Är det så här det känns att va lycklig?
Det är inga problem
Är det så här det känns att va lycklig?
Det är inga problem, det är inga problem

Jag har dom bästa! 
Oslagbara vänner, den bästa pojkvännen och en underbar släkt!!! <3








Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det var supermysigt! Mer sånt :)

2009-04-17 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0