Tisdag

Idag ska jag faktiskt skryta lite...jag ska ge mig själv ett stort lass med beröm för det är jag värd! :)

Först var jag ensam i min grupp på webdedssignen, sen hade vi svenska C lektion och efter mycket om och men höll jag mitt gratulationstal inför hela klassen (förutom dom som var sjuka såklart) det var väldigt bra gjort av mig! Jag skakade i hela kroppen och darrade på rösten MEN jag gjorde det!!! :D Sen fick jag veta av min lärare i Rättskunskap att jag fick ett starkt vg på provet vi skrev innan lovet och dessutom var jag bäst i klassen! :D Inte dåligt inte...

Jag är stolt över mig själv idag, och det måste man få vara ibland!

Ha en fortsatt bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0