1 augusti

I fredags jobbade Douglas 8-18 så jag följde med Douglas mamma och moster ut i skogen för att plocka svamp :) Det var riktigt skönt att komma ut ett par timmar och svamp det hittade vi en hel del också. Så när vi kom hem var det bara att sätta sig och rensa svampen innan jag började göra mig iordning för kvällen.

Strax innan sju fick vi skjuts hem till Tobbe där vi skulle vara en stund tills vi skulle ta bussen till Strängnäs. Vid åtta åkte bussen och sen hemma hos Sara hade jag jättekul. Det var många nya tjejer som jag aldrig träffat samtidigt som det var dom vanliga roliga människorna =) Vi var hemma ungefär vid tre och somnade fortare än kvickt!

Igår blev det lugnt vilket passade perfekt. VK kom hit så kollade jag,Douglas, Felix och VK på en film "Plutonen" som var okej. Sen lagade vi mat och sen följde jag och Douglas med VK hem. Vi spelade TP och sen när Chris kom spelade vi Alfapet, det var roligt!

Idag jobbar Douglas 11-21 och jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag skulle behöva träna men det får bli ikväll för det är nog för varmt ute just nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0