11 augusti

God morgon!

I söndags jobbade jag frukost hos mamma 7-12. Det var lite extra roligt då för det var en jämngammal tjej som provjobbade också som jag pratade en hel del med :) Efter jobbet somnade jag en stund och sen städade jag, duschade, spelade Alfapet med mamma och sen lagade vi tacopaj. Vid halv sju kom Douglas hit. Vi åt middag och sen var jag tvungen att cykla och möta Emelie för vi skulle på möte angående Innebandyskolan. När jag kom hem vid nio kollade jag, Douglas och mina föräldrar på film och sen gick jag och Douglas och la oss. Jag var helt slut!

Igår var första dagen på årets Innebandyskola. Det är jag, Emelie, Vargen och Johnny som är ledare :) Jag och Vargen har de yngsta barnen och Emelie och Johnny har de äldre. Det håller på till och med fredag och är ganska roligt faktiskt!

Igår kväll hade vi vår första träning ute vid Vaxtanäs. Vi gymmade och sprang sen i 40 min. Jag har alltid velat gymma men har inte haft tid eftersom jag sportat och gått i skolan. Men nu ska vi gymma med laget en gång i veckan och det är perfekt, jag är superglad!

Men nu måste jag röra mig mot Björkesta för dag nr 2 med innebandyskolan barnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0