12 augusti

Hejsan!

Tredje dagen avklarad och besöket på Brandstationen gick utmärkt utan några barn som sprang ut i vägen på väg dit ;) Nu är tre av fem dagar gjorda och det känns bra. Men tro inte att jag inte tycker det är roligt för det tycker jag, jag gillar ju barn! Men helst vill jag (om det ska vara 23 st) yngre grupp som på dagis. Men en vecka går jättebra speciellt när man underhåller dom med innebandy och utomhuslekar :) Visst blir det alltid gnäll om att bytena när man kör matcher är olika långa, att lagen är ojämna, att någon fuskar eller att en lek/övning är tråkig men det är ju sånt man får ta..alla kan inte alltid vara nöjda.

Douglas kom inte hit idag utan vi kom överense om att han kommer imorgon efter hans träning :) Imorgon är innebandyskolan som vanligt 9-15 och sen även på kvällen mellan 18-20 och däremellan går jag, Emelie, Jonny och Vargen och äter tillsammans. Det är inte helt säkert att jag och Emelie ska vara med på kvällspasset eftersom att vi har träning med laget,sista innan cupen på lördag. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Men på lördag är det som sagt vår egna cup hemma i Nykvarn. Vi spelar tre gruppspelsmatcher, 8.15 , 10.15 och 13.30 sen blir det även en till match senare på dagen :) Vi kommer bla möta Sverigemästarna Balrog och det är fler riktigt bra lag med!

Jag är sugen på att åka utomlands snart igen.
Alanya var ju helt underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0