17 augusti

Hejhej!

Innebandyskolan är avklarad vilket både är skönt och lite tråkigt. Jag hade väldigt roligt med Vargen, Emelie och Jonny samt alla småbarnen. Men Douglas kom till mig i torsdags kväll och då var vi båda ganska trötta så vi kollade på en film med mamma och pappa och sen gick vi och la oss.

I fredags kom jag hem vid två  och sen vid tre åkte jag, Douglas, mamma och pappa ut och plockade svamp. Vi hittade en del men inte lika mycket som jag hoppats på :P Men till middag blev det iaf grillad kyckling, rusti och kantarellsås, mums! :) Sen tog vi det bara lugnt hemma..jag var såklart tvungen att ladda inför lördagen!

I lördags hade vi vår egna cup med toppmotstånd :) Vår första match var mot Telges div 2 lag och den vann vi, andra matchen var mot Vendelsö och vi vann även den och tredje gruppspelsmatchen var mot Balrog och den förlorade vi med 2-3 (med vi hade ledningen med 2-0). Sen spelade vi en match om tredje eller fjärde pris mot Telge och den förlorade vi. Men jag är jättenöjd med lagets insats och nöjd med min egen. Konditionen kändes bra, spelet funkade bra för att vara säsongens första matcher och så lyckades jag göra två mål med min nya klubba :) På lördag kväll blev det ytterligare en lugn kväll hemma framför en bra film med Douglas och mina föräldrar.

Igår jobbade jag med mamma 7-12. Sen på eftermiddagen åt jag middag på Hard rock café i Stockholm med Douglas familj. Det var trevligt :) Sen följde jag med till Mariefred och vi fastnade framför Friidrotten.

Idag jobbar Douglas 11-21 så jag blir strax hämtad av mina föräldrar. Det är inte bra det här med tågen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0