18 augusti

Hejhej!

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag städade lite eftersom att mamma fyller år på fredag och då ska tydligen hela huset vara kliniskt rent...men jag måste fortsätta idag. Sen kollade jag på en film "In her shoes" med Cameron Diaz och sen var det dags för träning. Vi gymmade i en och en halv timme och jag är så glad att vi fått den möjligheten för jag älskar det! :) Sen hade vi målvaktsträning så vi fick skjuta en hel del på målvakterna och till sist hade vi en introduktion om spänst träning där vi fick prova på lite olika övningar.

Efter träningen kollade jag på en till film, pratade med Douglas och sen somnade jag.

Idag ska jag åka och handla lite med pappa :) Jag ska leta efter något till mamma och så ska jag köpa stora svarta papper till mitt rum. Ikväll är det träning igen, kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0