20 augusti

Hej hej!

Det gick bra att jobba idag. Först var det frukost och sen luch + för och eftermiddags fika så det var inge stressigt alls :) Jag slutade halv fem och då åkte jag hem och slog in det sista paketet och sen sov jag en stund innan träningen. Nu sitter jag här och väntar på Douglas som blev lite försenad hit. Borde egentligen sova för jag börjar kl 6 imorn också men klart jag stannar uppe när det är Douglas som ska komma!

Imorgon fyller mig kära mamma år och det betyder att släkten kommer hit :) Det ska bli väldigt roligt och jag hoppas att mamma tycker om presenterna från mig och Douglas.

Jag passar inte i keps men den är bra när man tvättar fönster i solen ;)


Paketen som jag slagit in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0