24 augusti

Hejhej!

I fredags var släkten här och firade mamma som fyllde 44år! :) Det var väldigt trevligt men jag och Douglas hann inte träffa Leffe, Carita och Filip vilket var synd. Vi åkte nämligen hem till Douglas vid sju för att umgås med hans faster och hennes kille som bor i England men är här över helgen.

Mamma med Lina i famnen

Kusinen Lina, 6 veckor gammal

Elene, Marcus och Annemie

Jag och Lina


Douglas och morfar

Mormor, morfar,moster,mamma,morbror




På lördagen var det dags för den årliga familjegolfen för Douglas släkt! Det är så att de anordnar en golftävling där alla är mot alla men de spelar i tre olika grupper. Tyvärr så var Douglas tvungen att jobba så han kunde inte vara med :( Så jag gick med Felix, fastern Cecilia, farfarn Bo och kusinen Simon (jag och Simon gick bara med). Vi gick 18 hål vilket tog ca 4,5 timmar och det var faktiskt roligare än vad jag trodde och inte alls långtråkigt! Sen nar vi spelat klart at vi middag tillsammans och da var Douglas med. Vann det gjorde Douglas bror Felix! Pa kvallen var vi hemma hos Douglas..vi ungdomar kollade Friidrott och sen kollade vi pa The green mile, mycket rolig dag!

Douglas farfar och kusin

Vinnaren Felix!

Pa sondagen jobbade jag pa formiddagen sen akte jag, Douglas, mamma och pappa och firade Harry som fyller tva ar imorgon! Till honom hade vi kopt en lektunnel, en traktor, fingerfarg och en film..och han verkade bli glad som tur var.  Pa eftermiddagen hade vi traningsmatch mot Telge och den forlorade vi med ett mal. Jag lyckades gora ett ganska snyggt mal vilket var kul, min nya klubba ar en magic stick, hehe. Sen pa kvallen kollade jag och Douglas sen Wallander film med mina foraldrar, Tjuven hette den.

Harry var glad nar vi var dar pa kalas!





Idag har jag och Douglas passat Harry nagra timmar. Vi gick och matade ankorna, var i en lekpark, halsade pa mormor och morfar, kopte glass och sen kollade Harry och Douglas pa Pippi medans jag lagade mat. Det var en harlig dag och alls gick jattebra! Sen ikvall har jag tranat, inte helt fel det heller.

Douglas och Harry matar ankorna

Glasspaus!


Lekparken


Harry vid matbordet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0