26 augusti

Hejsan!

Det gick bra att jobba de 10 timmarna idag men lite segt var det allt. När man jobbar frukost&lunch finns det inget som stress..om antalet inte är väldigt stort vill säga. Men det jobbigaste under dagen var nog när jag skulle cykla hem. Mina ben var helt slut! Så när jag kom hem pratade jag med Douglas en stund sen somnade jag på soffan i två timmar. Det var underbart! :)

Jag har ingen träning ikväll och är alldeles för slut i kroppen för att vara lika duktig som förra onsdagen så det blir en lugn kväll hemma framför datorn och tvn. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen men sen efter träningen åker jag hem till Douglas för på fredag morgon åker vi till Göteborg med hans föräldrar :D Det ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0