4 augusti

Hejhej!

Eftersom att vädret var så bra i söndags så blev det att jag låg ute i solen och läste hemma hos Douglas. Sen efter någon timme blev det för varmt så jag flyttade upp till altanen in i skuggan där jag fortsatte att läsa tills jag somnade. Senare åt vi middag och vid halv tio kom Douglas hem. Vi kollade på Generalens dotter och sen gick vi och la oss.
 
I månndags gick jag upp med Douglas vid halv åtta och så tog jag tåget hem. Vid halv elva åkte jag till Lövnäsbadet med mina föräldrar där vi var i fyra timmar. Det var härligt! :) Sen på kvällen hade jag säsongens första innebandy träning och jävlar var kul det var! Efter den kollade jag och mina föräldrar på den nya Wallander filmen, "Kuriren".

Idag är jag hos min moster Jeanette och är med henne, Harry och Lina :) Jag kom hit vid nio imorse och åker hem lagom till träningen ikväll. Så hela förmiddagen har jag lekt med Harry och sen gick vi en promenad så att han somnade. Imorgon ska jag hit igen och blir kvar till torsdag då jag åker hem till träningen på kvällen igen. Det är roligt att få umgås med släkt i någsra dagar som man annars inte träffar Man blir lite  trött men det är det värt alla gåner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0