5 augusti

Hejhej!

Imorse när jag stod vid tågstationen och väntade på 7.53 tåget till Strängnäs kändes det som att jag skulle till skolan. Men som tur är så behöver jag aldrig åka tillbaks till Thomasgymnasiet utan idag blev jag hämtad av min moster, Harry och Lina. Vi åkte till lekparken vid hamnen i Strängnäs där jag lekte med Harry :) Vi gungade, lekte i en båt, klättrade i en stor borg och åkte kana. Sen kollade vi även på båtarna och kastade sten i vattnet, väldigt mysigt. Sen vid tio åkte vi hem igen. Vi fortsatte leka, åt lunch och sen vilade vi alla  stund. På eftermiddagen åkte vi till Mariefred där vi hämtade Douglas och så åkte vi vidare till Strandbadet vid Mariefreds camping. Där badade vi och busade med varandra, Harry var jätteglad :) Nu har Harry somnat så vi kollar lite tv och om en stund ska jag också sova. Jag blir kvar här över dagen imorgon också sen åker jag hem lagom till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0