8 augusti

Hejhej!

Torsdagen var den sista dagen den här veckan som jag hjälpte till med Harry. På morgonen efter frukosten gick vi en promenad sen lekte jag och Harry ute och sen badade han och jag passade :) Sen var det dags för lunch och vilostund för både mig och Harry ;) På eftermiddagen lekte vi ute igen, ritade lite och sen var vi en tripp till Strängnäs. När jag kom hem strax innan fem började jag laga mat och så kom Sarah, Lisa och Emelie hit och sen gick vi tillsammans till träningen.

I går kom mamma och pappa hem från E-tuna efter att ha tältat där i tre nätter. Jag och mamma åkte en sväng till coop forum, sen klippte jag mig och sen lagade vi ost och skinkpaj och spelade Alfapet :) När pajerna var klara gjorde jag mig i ordning och sen mötte jag Lisa i centrum. Vi handlade och sen gick vi hem till Sarah som nu bor med Robin! Vi hade en kräftskiva bara vi tre och det var supertrevligt! Jag hade med mig en paj och så köpte vi kräftstjärtar, bröd och nötter.  Sen tog vi tio bussen in till Södertälje och gick till 550 där det var Michael Jackson kväll. Där träffade jag Niclas, Sebbe och Richard också. Det blev en lyckad kväll helt klart med mycket dans till Michaels sköna låtar :D

Idag började jag jobba kl 9 hos mamma. Men jag skulle bara duka inför bröllopet så det var ingen fara. Jag var lite trött bara men sen så jobbade jag bara fyra timmar så det var lugnt! Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa för imorn börjar jag redan kl 7. Och imorn kommer Douglas hit :) Jag kommer inte ens ihåg när han var här senast...han har ju jobbat så mycket så då har det varit lättare att jag åkt till honom.

Harry

Douglas och Harry

Jag och Harry

Jag och Harry

Busungen Harry

Lina och Harry

Mini kusinen Lina sover gott i sin nya stol!

Harry säger titt ut bakom trädet :)

Familjens hund Troy


Jag och mamma gjorde pajer!

Lisa och Sarah

Jag och Lisa

Jag och Sarah

Sarah, Lisa, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0