Tisdag

Även andra dagen på innebandyskolan gick bra utan något större problem. När jag kom hem väntade Douglas på mig :) Men sen blev han hämtad eftersom att han hade träning ikväll. När han åkt tog jag en välbehövlig tupplur och sen var det dags för träning som började bra men sen sträckte jag en muskel i låret så var tvungen att gå av =/ Jag hoppas verkligen att det är bra tills på lördag då vi har cup!

Imorgon ska vi ta med barnen till Brandstationen..det ska bli intressant och se hur det går att gå dit. Sen på eftermiddagen kommer Douglas hit igen :)

Här är en länk som visar ett coolt bröllop, kolla! :D

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0


Ni betyder mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0