1 december

Idag känner jag mig utvildad efter x antal timmar sömn igår på dagen och inatt. Det känns jättebra för idag är det första december vilket betyder att sista månaden på året har börjat och julen är nära! Douglas kommer hit senare idag (jag slutar 17) och imorgon ska han och jag åka till Stockholm och gå på julmarknaden i gamla stan och handla lite julklappar..det kan bli mysigt tror jag :)

Igår var det faktiskt inte bara 30 november utan det var även en väns/lagkamrats fördelsedag! Nämligen Johanna Ottossons födelsedag :) Hon är ny i laget för iår och hon är klockren. Hon är en grym innebandyspelare (landslagsspelare i Norge) och en väldigt snäll och trevlig tjej på sidan av planen, hon ger vårt lag väldigt mycket!

Så hurra, hurra för Johanna!


Längst till vänster är gårdagens födelsebarn!


Kommentarer
Postat av: Otto

Åh Cissi ! TACK :) Det värmde mitt gamla hjärta <3 Kram på dig

2009-12-01 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0